Podstawowe
Restauracje
Ogólne
Łazienka
Multimedia i rozrywka
Outdoor
Dostępność
Pralnia
Sypialnia
Usługi i udogodnienia
Parking i transport
Miejsce do pracy
Zdrowie i bezpieczeństwo
Przyjazny dla rodzin
Basen
Zameldowanie po 15:00, wymeldowanie do 11:00
Zasady anulacji/przedpłaty różnią się w zależności od typu pokoju oraz dostawcy.
Przejazd z lotniska Split do hotelu zajmie ok. 44min, w zależności od ruchu na drodze. Odległość między Hotel Neva i portem lotniczym to 23,7 km. Pamiętaj, że na większe korki można trafić w okolicach hoteli położonych w gęściej zaludnionych częściach miasta – warto to wziąć pod uwagę, planując dojazd z lub na lotnisko.
Innym popularnym rozwiązaniem na dojazd z lotniska do hotelu Hotel Neva jest zamówienie taksówki lub grupowego przejazdu. Najbliższe lotnisko to Split.
Hotel Neva posiada restaurację, z której mogą korzystać goście hotelu. Jedzenie jest serwowane na miejscu lub na wynos. Aby spytać o godziny otwarcia kuchni, zadzwoń pod numer +385 911 552 888. Zatrzymując się w hotelu Hotel Neva, pomyśl o możliwości zamówienia jedzenia z hotelowego menu bezpośrednio do swojego pokoju.
Tak, Hotel Neva udostępnia swoim gościom basen. Zazwyczaj hotele ustalają własne zasady korzystania z basenu (np. godziny otwarcia), dlatego skontaktuj się z recepcją hotelu, aby dopytać o szczegóły.
Jeśli masz pytania lub wątpliwości dotyczące swojego pobytu w Hotel Neva, zadzwoń pod numer +385 911 552 888, aby porozmawiać z pracownikiem recepcji.
Tak. Hotel Neva udostępnia swoim gościom Wi-Fi.
Hotel Neva wyznaczył najwcześniejszą godzinę zameldowania na 15:00, a wymeldowanie powinno nastąpić do 11:00. Specjalne życzenia należy skonsultować z conciergem.
Tak, na miejscu istnieje możliwość skorzystania z usług pralniczych.
hotele w: Podstrana – dostępnych jest 1 465 operatorów (dane na listopada 2024.
hotele w: Podstrana – ceny są odświeżane codziennie.