Dostępność
Restauracje
Parking i transport
Łazienka
Pralnia
Atrakcje
Ogólne
Zdrowie i bezpieczeństwo
Usługi i udogodnienia
Podstawowe
Basen
Zameldowanie po 14:00, wymeldowanie do 12:00
Zasady anulacji/przedpłaty różnią się w zależności od typu pokoju oraz dostawcy.
Jeśli z lotniska Santander planujesz dostać się bezpośrednio do hotelu, na przejazd zarezerwuj ok. 45min – port lotniczy i Hotel Gala dzieli 24,5 km.
Goście hotelu Hotel Gala, którzy dojeżdżają bezpośrednio z lotniska Santander, chętnie korzystają z taksówek lub grupowych przejazdów.
Hotel Gala posiada restaurację, z której mogą korzystać goście hotelu. Jedzenie jest serwowane na miejscu lub na wynos. Aby spytać o godziny otwarcia kuchni, zadzwoń pod numer +34 942 630 267.
Tak, Hotel Gala udostępnia swoim gościom basen. Zazwyczaj hotele ustalają własne zasady korzystania z basenu (np. godziny otwarcia), dlatego skontaktuj się z recepcją hotelu, aby dopytać o szczegóły.
Jeśli masz pytania dotyczące pobytu w hotelu Hotel Gala, zadzwoń pod numer +34 942 630 267.
Tak. Hotel Gala udostępnia swoim gościom Wi-Fi.
Hotel Gala ustalił godzinę wymeldowania na 12:00. Późniejsze wymeldowanie może być dostępne po skontaktowaniu się z recepcją hotelu.
Usługi pralnicze są dostępne dla wszystkich gości hotelu. Nie musisz zabierać żelazka podróżnego – na miejscu dostępne jest żelazko i deska do prasowania.
hotele w: Noja – dostępnych jest 211 operatorów (dane na listopada 2024.
hotele w: Noja – ostatnia aktualizacja cen miała miejsce dzisiaj.