Podstawowe
Dostępność
Zdrowie i bezpieczeństwo
Parking i transport
Łazienka
Outdoor
Pralnia
Miejsce do pracy
Restauracje
Usługi i udogodnienia
Przyjazny dla rodzin
Basen
Zameldowanie po 14:00, wymeldowanie do 12:00
Zasady anulacji/przedpłaty różnią się w zależności od typu pokoju oraz dostawcy.
Jeśli z lotniska Managua Augusto C. Sandino planujesz dostać się bezpośrednio do hotelu, na przejazd zarezerwuj ok. 1h 2min – port lotniczy i Hotel Granada dzieli 33,5 km.
Goście hotelu Hotel Granada, którzy dojeżdżają bezpośrednio z lotniska Managua Augusto C. Sandino, chętnie korzystają z taksówek lub grupowych przejazdów.
Tak. Do hotelu Hotel Granada możesz zabrać swojego psa.
Hotel Granada posiada restaurację, z której mogą korzystać zarówno goście, jak i osoby z zewnątrz. Aby spytać o godziny otwarcia kuchni, zadzwoń pod numer +505 2552 6990.
Tak, Hotel Granada udostępnia swoim gościom basen. Zazwyczaj hotele ustalają własne zasady korzystania z basenu (np. godziny otwarcia), dlatego skontaktuj się z recepcją hotelu, aby dopytać o szczegóły.
Jeśli masz pytania dotyczące pobytu w hotelu Hotel Granada, zadzwoń pod numer +505 2552 6990.
Tak. Hotel Granada udostępnia swoim gościom Wi-Fi.
Standardowa godzina wymeldowania w tym obiekcie to 12:00. Goście mogą natomiast zameldować się od 14:00.
hotele w: Granada – dostępnych jest 294 operatorów (dane na stycznia 2025.
hotele w: Granada – ceny są aktualizowane codziennie.
Adres Hotel Granada: Calle La Calzada, Granada 0