Najtańszy hotel | 167 zł |
---|---|
Najpopularniejszy hotel (5-gwiazdkowy) | Michelangelo Apartment |
Hotele w pobliżu lotniska | 24061 |
Średnia długość pobytu | 2 dni |
Planując pobyt w mieście Civitavecchia, podróżni zazwyczaj rezerwują hotel na 2 noce.
Cena hotelu w mieście Civitavecchia zależy od kilku czynników takich jak liczba gwiazdek, położenie oraz zainteresowanie podróżnych. Średnia cena noclegu to około 525 zł za noc.
Miesiąc, w którym ceny noclegów są najniższe i który jest najlepszym czasem na zarezerwowanie hotelu w Civitavecchia, to Lipiec. Pokoje hotelowe mogą być wtedy tańsze nawet o 42%.
czwartek to moment, w którym można znaleźć najniższe ceny hoteli w mieście Civitavecchia. Dzień, w którym ceny są zwykle najwyższe, to piątek.
Civitavecchia – średnia temperatura ok. 11 °C i opady na poziomie 71 mm sprawiają, że Grudzień to doskonały czas na to, by cieszyć się urokami okolicznej przyrody.
hotele w: Civitavecchia – liczba dostępnych operatorów to 287 (dane na grudnia 2024).
hotele w: Civitavecchia – ceny są odświeżane codziennie.
Osoby korzystające z momondo polecają 10 hoteli podróżującym, którzy chcą zatrzymać się w tym miejscu. Średnia cena pobliskich hoteli to 327 zł za noc i waha się w zależności od kilku czynników, w tym pory roku. Hotele w pobliżu są zazwyczaj 3% tańsze w stosunku do średniej ceny hoteli w mieście Civitavecchia, wynoszącej 337 zł.
Osoby poszukujące hotelu w tym miejscu zapłacą około 327 zł za noc. Poniżej znajdziesz 10 najlepszych ofert hoteli w pobliżu. Hotele w pobliżu są zazwyczaj 3% tańsze w stosunku do średniej ceny hoteli w mieście Civitavecchia, wynoszącej 337 zł.
Z momondo można korzystać całkowicie bezpłatnie, bez ukrytych opłat i kosztów. momondo przeszukuje setki stron podróżniczych, aby wyświetlić obiekty typu hotele i inne noclegi. Można też łatwo użyć filtrów wyszukiwania.
momondo ma wiele filtrów umożliwiających znalezienie świetnie dopasowanego noclegu w miejscu, do którego się wybierasz (Civitavecchia). Możesz filtrować według liczby gwiazdek, wliczonego śniadania czy Internetu, a także oceny gości, lokalizacji czy ceny.