Restauracje
Zdrowie i bezpieczeństwo
Przyjazny dla rodzin
Parking i transport
Multimedia i rozrywka
Dostępność
Łazienka
Outdoor
Atrakcje
Ogólne
Usługi i udogodnienia
Podstawowe
Zameldowanie po 13:00, wymeldowanie do 12:00
Zasady anulacji/przedpłaty różnią się w zależności od typu pokoju oraz dostawcy.
Gdy nie ma korków, przejechanie 29,6 km, które dzielą Vigo i Hotel Miramar, powinno zająć ok. 55min. Jeśli Twój hotel znajduje się bliżej centrum miasta, czas dojazdu może się wydłużyć ze względu na ruch na drodze.
Goście hotelu Hotel Miramar, którzy dojeżdżają bezpośrednio z lotniska Vigo, chętnie korzystają z taksówek lub grupowych przejazdów.
Goście wybierający Hotel Miramar będą mogli zamówić jedzenie z hotelowej kuchni bezpośrednio do swojego pokoju.
Z naszych danych wynika, że Hotel Miramar nie posiada basenu. Czasem zdarza się jednak, że hotele dodają nowe udogodnienia, lecz nie aktualizują informacji o obiekcie na naszej stronie. Dlatego w tej sprawie najlepiej skontaktować się z hotelem, dzwoniąc pod numer +34 986 745 152.
Numer kontaktowy Hotel Miramar to +34 986 745 152.
Tak. Hotel Miramar udostępnia swoim gościom Wi-Fi.
Możesz zameldować się w obiekcie po 13:00. Godzina wymeldowania to natomiast 12:00. W przypadku życzeń specjalnych zalecamy jak najszybszy kontakt z recepcją.
hotele w: A Lanzada – dostępnych jest 27 operatorów (dane na listopada 2024.
hotele w: A Lanzada – ceny odświeżają się codziennie.